O2

Napsal Vejtek.bloger.cz (») 23. 12. 2008 v kategorii Instituce, přečteno: 1456×
Založil jsem novou kategorii, protože chci Vás všechny varovat před některými institucemi. První článek je o provozovateli internetu, digitální televize a telefonů a to Telefónice O2.

Při stěhování do Zeměch jsme řešili i to, jakým způsobem se připojit k internetu a televizi. Jako nejméně nevýhodná nám v té chvíli přišla nabídka O2 Trio. Už to, že když chci net a tv, musím mít pevnou linku, mě štve, ale prý se snad už nabízí možnost zrušit pronájem aparátu a mít tak pouze internet a tv. Navíc u nás v domě nemá O2 skoro žádný signál. T-Mobile je na tom daleko lépe. A tak jsme zavolali 18.11. na linku O2 a zjišťovali podrobnosti. Navíc jsme měli štěstí protože z původních 1500,-Kč za měsíc slezli kvůli vánoční akci na 999,- a ještě prý přidají poukázku na 3000,-, avšak čerpat ji můžeme pouze na jiné služby. A tak jsme se s operátorkou domluvili, že si to rozmyslíme a ať nám druhý den večer zavolá. Nakonec jsme to objednali a teď si představte, že na cizí pevnou linku, protože linka je na pí. G, od které jsme dům koupili. Operátorce pouze stačilo, že jsme nahlásili telefonní číslo a jméno, na koho je napsané! Žádná smlouva s námi, pouze nahlášení adresy, našeho mobilu a jména. Později jsme se dozvěděli, že je to nepřípustné a že operátorka chybovala. Další podrobnosti jsou uvedeny ve stížnosti, kterou jsem odeslal na O2 19.12.2008 a v této době je v řešení na „specializovaném pracovišti“, jak mi bylo sděleno.

Stížnost:

Dobrý den, dne 19.11.08 jsme přes telefonní kontakt, kdy nám večer volala vaše operátorka, objednali na výše uvedenou pevnou linku balíček O2 trio. Sdělili jsme jí, že pevná linka je aktivní, ale je na B.G. Do domu po paní G jsme se 29.11.08 stěhovali a operátorka nám slíbila, že samoinstalační balíček nám přijde nejpozději do 28.11.08. Adresu jsme zadali následující: Z.P., Třída Legií 565... (naše původní bydliště) Do 28.11.08 však balíček nedorazil a tak jsme ob den volali na vaši zákaznickou linku 800020202, vždy jsme trpělivě operátorce vysvětlili problém a vždy nám byly podány zcela odlišné informace. Např. 2.12.08 mi bylo sděleno, že balíček byl poštou zaslán 19.11.08 a že máme vydržet do 3.12.08 a pokud nepřijde, máme znovu volat zákaznickou linku. 3.12.08 nic nepřišlo a tak jsem opět volal. Operátorka mi sdělila, že balíček byl odeslán 24.11.08 avšak na adresu paní G., Pod Špičákem 31... Adresu si tedy opravila na: Z.P., Třída Legií 565... a slíbila, že se domluví s vedoucím a zavolá mi na mnou uvedený kontakt 724...... Nikdo se již neozval.
Dne 5.12.08 jsem znovu volal operátorce a ta mi sdělila, že balíček zatím vůbec nebyl odeslán poštou, ale byl zadán do systému a ten má 21 dní na zpracování. Toto nám při objednání nebylo řečeno. Vyjádřil jsem svou nespokojenost s nepřesnými informacemi a sliby při objednávání a operátorka provedla urgenci naší objednávky s tím, že se mi nejpozději 9.12.08 ozve, jak urgence dopadla. Již se neozvala! Nato moje žena zašla do vaší pobočky do Palladia, kde jí prodávající ukázal přímo na monitoru, že balíček odešel poštou 24.11.08 a že by měl co nejdříve dorazit!
Dne 10.12.08 jsem operátorce sdělil, že právě uplynulo 21 dní od objednávky služeb a bylo mi sděleno, že zřejmě došlo k technickým problémům a že se to občas může stát. Navíc jsme opravili adresu pro zaslání na: Z.P., Pod Špičákem 31... (místo nového bydliště i pevné linky)
Poslední informace od vašich operátorek jsou také zajímavé. 17.12.08 nám bylo sděleno, že Vaše služby už v domě máme, ale balíček ještě poslán nebyl. Z toho plyne, že služby nemůžeme stále užívat. A včera volala manželka na zákaznickou linku zatím naposledy a po vysvětlení problému a vyjádření obavy, že budeme na Vánoce bez TV, jí bylo sděleno, že byla zadána ručně do systému urgence, aby byl balíček okamžitě odeslán. Operátorka slíbila, že zavolá až bude balíček odeslán a že termín, kdy nám dorazí bude 23.12.08. Dále ji bylo slíbeno, že naše trápení s objednávkou bude kompenzováno nějakou slevou. Po dnešní kontrole došlé pošty mohu konstatovat, že samoinstalační balíček stále nedorazil a to je již 30 dní od objednání.
Závěrem bych chtěl sdělit, že se opravdu obávám, že na Vánoce budeme bez TV a žádám Vás o následující:
1/ Rychlé vyřešení našeho problému i za cenu zaslání samoinstalačního balíčku kurýrem (o této možnosti hovořil prodávající v Palladiu).
2/ Zjištění, kde a kdo udělal chybu.
3/ Účtování služeb ode dne, kdy budeme mít možnost služby využívat a ne, kdy byly aktivovány.
4/ Nějakou slevu případně jiné ocenění našich pocuchaných nervů a zkaženého předvánočního času.
5/ Lepší informovanost a spolehlivost vašich operátorů a operátorek
Předem děkuji za kladné a rychlé vyřízení mé stížnosti a věřím, že oceníte, že i přes popsané problémy, máme ještě chuť a sílu vaše služby využívat.

Dnes jen doplním, že 5 minut poté, co Zuzce na O2 lince 22.12. sdělili, že balíček se jim vrátil z naší původní adresy v Lobečku, a nyní je někde ve spedičním středisku u Žebráku a Točníku, zazvonil u domu pošťák se samoinstalačním balíčkem. Zuzce ho předal i přes to, že byl adresován na pí. G! Čili objednání bylo na cizí jméno a doručení také. Nejspíš pošlou pí. G i fakturu za naše služby! To je fakt síla. Navíc nám slíbili po telefonu bez nějakého dokladu, že nám dají 500,-Kč slevu a až přijde vyúčtování, máme ho reklamovat a uznají to. To jsem zvědavej!

...a příští pokračování bude o UPC smile

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Článek ještě nebyl okomentován.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel tři a osm