Opět po čase musím udělat reklamu společnosti O2 a konstatovat, že problémy nekončí. Od listopadu 2008 jsme novými majiteli telefonní linky, ale přes to na původní majitelku, paní G, spol. O2 poslala fakturu za set top box vč. poštovného. Ano, jde o samoinstalační balíček, který jsme z O2 tak dlouho nemohli vymámit. Paní G se rozčilovala. My jsme to vzali s klidem, O2 už nás jen tak něčím nepřekvapí. I doporučili jsme paní G, aby fakturu reklamovala, a sami jsme to na lince O2 udělali také. To bylo někdy v lednu 2009. Začátkem března 09 se ozvala paní G s tím, že jí přišla upomínka k zaplacení faktury a pokud nezaplatí, služby budou odstřihnuty! Opět jsme jí doporučili, aby podala reklamaci, a sami jsme opět reklamovali. Na vyřízení mají 30 dní. Kdypak nám asi vypnou služby?
A další důvod, proč naše spokojenost s O2 stále klesá je tento: Na telefonní lince O2 jsem se informoval o produktu TV archiv. Když jsem zjistil, že rušení této služby může být nečekaně zpoplatněno, pokud nedodržíte lhůtu 12ti měsíců, řekl jsem slečně, že zatím službu nechci a poradím se s manželkou. Ještě ten den večer mi přišla sms, že máme aktivovanou novou službu. Podívám se na naše konto a vida - TV archiv. Volám, že jsme ho neobjednali a ať ho koukaj zrušit. Odpověď? Nemohu ho zrušit, objednávka není v systému dokončena, zavolejte si zítra. Po další výměně názoru zjišťuji, že tahle slečna už mi opravdu nepomůže. Ale zkouším volat znova za půl hodiny a jiná slečna ochotně objednávku stornuje. A včera, když Zuzka reklamovala tu fakturu, ptala se na TV archiv a služba je stále (nečekaně) aktivní! Tak ji znovu stornovala. Je to děs, a pokud mohu doporučit, vyhýbejte se O2 velkým obloukem.